آیا لیفت شقیقه افتادگی پلک را درمان میکند؟

همچنین دکتر لیفت شقیقه در طول جلسه مشاوره، سلامت عمومی، میزان افتادگی و شل بودن پوست، تو رفتگیهای پوست، چین و چروکها و آناتومی استخوانهای زیرین صورت را بررسی می کند تا بتواند جراحی مناسب شما انجام دهد. بیمارانی که تحت جراحی لیفت صورت قرار میگیرند باید بیهوش شوند و تا چند روز به استراحت در منزل نیاز دارند اما لیفت صورت بانخ با چنین مشکلاتی همراه لیفت شقیقه تخفیفان نمیباشد. از سوی دیگر دوران بهبود از لیفت صورت با نخ به سرعت سپری میشود و از آنجایی که بیمار تحت بیحسی موضعی قرار میگیرد با عوارض حاصل از بیهوشی عمومی مواجه نخواهد شد و پس از اتمام کار پزشک میتواند خودش به منزل یا محل کارش برگردد.

برخی افراد ممکن است، دچار حساسیت به چسب لیفت بینی بشوند. ۱- دارو هایی که پزشک به شما تجویز میکند مانند مسکن و آنتی بیوتیک را به موقع مصرف کنید. به ندرت پس از لیفت صورت با نخ مصرف داروی مسکن ضرورت پیدا میکند. افرادی که نیازی به لیفت کامل ابروهایشان ندارند و فقط میخواهند انتهای ابروی آنها کشیده شود. افرادی که چهره­ آنها به طور کامل شکل گرفته است؛ پس افراد بالاتر از 22 سال می توانند برای انجام این عمل اقدام کنند. بیماران شاغل به یک تا دو هفته مرخصی نیاز دارند تا صورت آنها بهبود پیدا کند.

اکثر بیماران به کمک و چندین روش غیر جراحی که به جوان سازی صورت کمک میکند شاهد کسب نتایج عالی خواهند بود و تغییرات قابل توجهی را در صورت خود مشاهده میکنند بدون آنکه به انجام عمل جراحی و بستری شدن در بیمارستان نیاز داشته باشند. افرادی که در انتهای ابرو و دو طرف چشم خود خطوط عمیقی دارند و خواهان کاهش اثرات چین و چروک اطراف چشم خود هستند. این جراحی با کشیدن چشم و ابروها به سمت شقیقه ها، به آنها حالت می دهد.

لیفت شقیقه با نخ یک روش غیر جراحی و کمتهاجمی است که برای بالا کشیدن افتادگی پوست صورت بدون نیاز به جراحی طراحی شده است. اولتراپی که معمولاً از آن تحت عنوان لیفت غیر جراحی صورت یاد میشود یک روش بسیار ایمن است و میتوان از آن برای لیفت صورت و گردن استفاده نمود.