آنچه مردان باید در مورد تخت خواب مردانه بدانند

خوب بچه ها، بیایید در مورد آنچه در اتاق خواب شما می گذرد صحبت کنیم. صبر کنید، این به نظر جنسی است. به طور خاص، آنچه اتفاق می افتد بر تخت شما نه فقط بدترش کرد منظور من این است که امروز در مورد آن صحبت می کنیم ملافه مردانه.

زیرا طرز لباس پوشیدن شما به اندازه لباسی که به پشت خود می پوشید در مورد استایل شما صحبت می کند. با فرض اینکه از تخت ماشین مسابقه دوقلو دوران کودکی خود ارتقاء داده اید، یک تخت کامل، کوئین یا حتی کینگ سایز وجود دارد که در حال حاضر در اتاق خواب شما یک بیانیه سبک در مورد شما – خوب یا بد – وجود دارد.

ماه تازه

اگر از قبل زنی در زندگی شما وجود ندارد… که در رختخواب شما همکاری می کند، احتمالاً امیدوار هستید که در مقطعی وجود داشته باشد. شما می خواهید زمانی که آن روز برسد، خود و تختتان خوب به نظر برسید.

در زیر، آنچه را که باید در مورد ملافه برای مردان بدانید، کشف کنید:

ملافه سفید، خانه چتر نجات، خانه پسران، دکور، ملافه برای مردان

رنگ

وقتی صحبت از رختخواب برای مردان می شود، اکنون زمان دیوانه شدن با طرح ها و طرح ها نیست. شما مجموعه‌ای از ملحفه‌ها می‌خواهید – یا دو یا سه – که شما را در هر گونه تغییر دکوراسیون یا جابجایی ببینند. فکر کنید: یک رنگ جدید روی دیوارها، یا یک قاب تخت جدید. معنی؟ این هوشمندانه است که به سراغ رنگ های خنثی بروید. من خاکستری، خاکی، یا، بله، حتی سفید صحبت می کنم. خسته کننده نیست، عملی و کلاسیک است.

اوه، و لطفا… نه ورق سیاه. استفاده از ملحفه‌های مشکی روی تختتان مانند نصب آن نورهای فرابنفش است که شرکت کنندگان در اتاق Raiders از آن به عنوان لامپ استفاده می‌کردند. همه چیز نشان می دهد. همیشه. هیچ کس آن را نمی خواهد.

مواد

بیایید یک چیز را از سر راه برداریم-ملحفه های ساتن و ابریشمی هرگز گزینه ای نیستند.

مطمئنا، بله، آنها نرم هستند. آنها نیز هستند به طرز مسخره ای چسبناک هر زنی که به خود احترام بگذارد و تختی را با پارچه‌های عاشقانه مصنوعی ببیند، به شما نگاه می‌کند که انگار دوس بیگلو هستید، سپس آنجا را ترک می‌کند.

از آنجایی که ما قبلاً روی رنگ‌های خنثی به توافق رسیده‌ایم (درسته؟ درست است)، می‌توانید برای مدت طولانی برای داشتن این ورق‌ها برنامه‌ریزی کنید. بنابراین برای چیزهای خوب – 100٪ پنبه – بهار بروید. بله، مخلوط‌های پلی ارزان‌تر هستند، اما هیچ چیز به اندازه پنبه برای خواب راحت نیست. این فوق العاده نرم است و بهتر از ترکیبی “نفس می کشد” – مانند UnderArmour بستر.

>بررسی کنید که چگونه یک خواب خوب در شب داشته باشید

تعداد موضوع

وقتی نوبت به برگه ها می رسد، همه ما شرطی شده ایم که فکر کنیم، همه چیز به تعداد نخ ها مربوط می شود! هر چه بالاتر بهتر!

اما در واقع این به چه معناست؟ خب، تعداد نخ ها تعداد نخ هایی است که به صورت افقی و عمودی در یک اینچ مربع پارچه کشیده می شوند.

عقل متعارف می گوید هر چه این عدد بیشتر باشد، پارچه لوکس تر است. و تا حدی، این درست است، اما تعداد موضوعات نیز می تواند گمراه کننده باشد. دلیل آن این است که برخی از تولیدکنندگان به طور مصنوعی با استفاده از نخ دولایه تعداد نخ‌های خود را باد می‌کنند و به آن‌ها اجازه می‌دهند تعداد نخ‌هایشان را دوبرابر کنند بدون اینکه واقعاً کیفیت پارچه را بهبود ببخشند. (و بله، من انتظار دارم a خط تاریخ گزارش ویژه ای که هر روز این کلاهبرداری دو لایه را افشا می کند…)

تعداد نخ ها را مانند SPF ضد آفتاب در نظر بگیرید. بالاتر از یک عدد مشخص، واقعاً ارزش هزینه اضافی را ندارد. خط پایین؟ تعداد نخ های 250-300 را هدف بگیرید، و باید تنظیم شوید.

بافت

مهمتر از تعداد نخ، بافت پارچه است. به دنبال یک بافت بلند باشید که نرم‌تر به نظر می‌رسد و بهتر از بافت ساده ساده می‌پوشد (که فقط به این معنی است که از تعداد مساوی نخ عمودی و افقی ساخته شده است). صدا پیچیده است؟ فقط کلماتی مانند “pima”، “supima” یا “Egyptian long-staple” را روی برچسب جستجو کنید، اشتباه نخواهید کرد.

در بالای همه چیز

اکنون برای کلاس کارشناسی ارشد در ملافه برای مردان: یک روتختی در مقابل یک لحاف

دقیقاً مانند ویژگی های تعیین کننده یک دامن در مقابل یک لباس، به نظر من رسیده است که بسیاری از پسرها تفاوت بین این دو روپوش ورقه ای را نمی دانند. بنابراین اینجا می رود. روتختی پف دار بزرگی است که روی تخت می گذارید. یک لحاف پوشش می دهد روکشی که تقریباً شبیه روبالشی است.

مطمئناً می‌توانید لحافی تهیه کنید که نیازی به لحاف نداشته باشد (به آن دسته از ترکیب‌های «تخت‌خواب در کیف» که در Linens ‘n Things فروخته می‌شود فکر کنید)، اما پس از کثیف شدن باید کل آن را بشویید. مخالف لیز خوردن فقط لحاف. به نظر من این یک دردسر غیر ضروری به نظر می رسد. به‌علاوه، تعویض لحاف در زمانی که دچار بیماری می‌شوید راحت‌تر از یک روتختی طرح‌دار است.

برای طراحی، این به شما بستگی دارد که چه چیزی به شما علاقه مند است. لازم نیست برای تماشاگران زن با پاستل یا گل‌ها بازی کنید، اما این را هم بدانید که اگر فوق‌العاده مردانه باشید (خانم‌های برهنه، پینستریپ، پیسلی)، ممکن است کمی احساس کنید که در حال نمایش مردانگی خود هستید. و به من اعتماد کن، همین است نه جایی که عملکرد در اتاق خواب اهمیت دارد.

سرویس خواب مردانه

ملحفه بافندگی، ملافه برای مردان
ورق های Loomstead

اغلب بشویید.

ملحفه ها باید هر هفته تا دو هفته شسته شوند (و این باعث فشار به آن می شود). یک روتختی یا لحاف باید هر ماه تا دو ماه یکبار شسته شود. خیلی به نظر می رسد؟

دو کلمه: عرق شبانه.

***

اجازه دهید دوست دختر سبک برای شما خرید کند

آماده ارتقاء بیشتر از ورق های شما؟ Style Girlfriend می تواند به شما کمک کند تا کمد لباس خود را ارتقا دهید.

اگر آماده سرمایه‌گذاری روی لباس‌های جدید هستید، اما از فکر خرید برای آن‌ها می‌ترسید… به خرید Team SG برای شما فکر کنید! ما می‌توانیم لیست خرید آنلاین را فقط برای شما تنظیم کنیم که متناسب با بودجه، تیپ بدنی و سبک زندگی شما باشد.

اجازه دهید شما را از خستگی خرید و بی تفاوتی هجوآمیز نجات دهیم. شما توجه و مراقبت شخصی را دریافت خواهید کرد که باعث می شود احساس کنید بهترین نسخه از مرد فوق العاده ای هستید که در حال حاضر هستید! آماده برای بهبود جدی کمد خود و اعتماد به نفس شما ما را فریاد بزن

***