آنچه برای انجام کار باید بدانید

تمیز کردن بهار برای پسران 2021

شخصا، من همیشه دوست داشتم کمد خود را تمیز کنم. من آن را درمانی می‌دانم، و فرآیند بیرون آوردن قاطعانه قطعات فرسوده یا قدیمی از کمد لباسم باعث می‌شود احساس کنم که یک ابرقهرمان مد هستم.

شاید ترس های پنهانی از تمیز کردن کمد را در دل داشته اید (اگر بعداً به آن لباس غواصی نیاز داشته باشم چه می‌شود؟!) یا نسبت به محتویات کمد لباس خود احساس اضطراب غیرقابل تصمیم گیری کنید (می دانم که هرگز آن پیراهن را نمی پوشم، اما پول زیادی برای آن خرج کردم!). هر مشکلی که باشد، می‌توانم کمک کنم تا آن را از بین ببرم و کل فرآیند را قابل کنترل‌تر کنم.

آیا آماده‌اید تا مسئولیت موقعیت طاقت‌فرسا کمد خود را بر عهده بگیرید؟

نکات زیر را در مورد تمیز کردن بهاره برای پسران دنبال کنید:

اولین گام؟ تصمیم بگیرید که چه چیزی را دور بریزید.

از شر هر چیزی در کمد خود خلاص شوید که …

1. در سال گذشته نپوشیده اید

اگر چیزهایی در کمد شما وجود دارد که به جز جابه‌جایی آن‌ها دست نخورده‌اید، وقت آن رسیده است که آنها را برای همیشه از مسیر خارج کنید. بله، حتی اگر مورد گفته شده همچنان برچسب قیمت روی آن باشد.

اگر هنوز آن را نپوشیده اید، احتمالاً در آینده نیز آن را نپوشید.

استثنای این قانون، لباس‌هایی است که برای مناسبت‌های خاص در نظر گرفته شده است، زیرا شما آن را به اندازه سایر لباس‌های خود نمی‌پوشید، بنابراین ممکن است به آن بچسبید. (اما اگر بیش از یک سال از پوشیدن لباس مجلسی گذشته باشد.)

2. مناسب نیست

وقتی صحبت از نظافت بهاره برای بچه ها می شود، بیایید واقعی باشیم. میدونی دقیقا چه چیزی برای شما مناسب است و چه چیزی در کمد شما در همین لحظه نشسته است.

به خودت دروغ نگو اگر خیلی سفت است چون چند پوند اضافه کردید، یا خیلی شل است چون چند پوند کم کردید، از شر آن خلاص شوید و همین الان با چیزی که برای شما مناسب است رفتار کنید.

آرهمیشه نمی خواهید از آن جدا شوید؟

برو پیش یک خیاط و ببین که آیا آنها می توانند کار را انجام دهند.

اگر متوجه شدید که در حین تمیز کردن یک پیراهن یا شلوار را به چشم می بینید و صادقانه نمی توانید به یاد بیاورید که آیا هنوز هم مناسب است یا خیر؟ آن را امتحان کنید.

3. کاملاً غیر قابل تعمیر است

این به معنای هر چیزی است که تغییر رنگ داده، رنگ پریده، لکه دار یا سوراخ شده است. این لباس متأسفانه از اوج خود گذشته است و شما نمی خواهید با پوشیدن آن دیده شوید.

چوب لباسی

گام بعدی این است که تصمیم بگیرید با چیزی که در حال پاکسازی هستید چه کنید.

گزینه های شما…

1. فروش

من اولین کسی خواهم بود که اعتراف می کنم که من یک احتکار کننده هستم، بنابراین برای جدا شدن از هر چیزی به یک دلیل خوب نیاز دارم.

هر لباسی که دارم با خود حمل می کنم مقداری ارزش احساسی دارد، بنابراین می توانید استدلال های موافق و مخالفی را تصور کنید که من هنگام در نظر گرفتن سرنوشت هر قطعه هنگام تمیز کردن بهار در ذهن خود بیان می کنم.

به همین دلیل است که فروش لباس هایم در یک مغازه ارزان قیمت باعث می شود حداقل کمی احساس بهتری نسبت به جدا شدن از این وسایلی که خیلی دوست دارم (یا انجام داد، در یک نقطه).

بنابراین، چگونه می دانید چه چیزی می توانید بفروشید؟ برخی از دستورالعمل های کلی: اگر هنوز برچسب روی آن وجود دارد، اگر فقط چند بار پوشیده شده است یا اصلا پوشیده نشده است، اگر یک مارک معروف است و اگر آن را در دو سال گذشته خریداری کرده اید، یک کالای خوب وجود دارد. به احتمال زیاد فروشگاه آن را خواهد گرفت.

فروشندگانی مانند کمد Plato’s Closet، Buffalo Exchange یا هر فروشگاه محلی صرفه جویی را بررسی کنید. هر فروشگاه دستورالعمل های خاص خود را دارد، اما بدترین حالت این است که آنها آن را منتقل می کنند. و اگر این اتفاق بیفتد، این چیزهای بیشتری است که به طور بالقوه می توانید…

2. اهدا کنید

وقتی صحبت از نظافت بهاره برای پسران می شود، این قسمت سرگرم کننده است. با دادن لباس هایی که هنوز در شرایط نسبتا خوبی هستند به کسانی که نیاز دارند، حال و هوای خوبی داشته باشید.

هر چیزی که فکر می کنید ارزش فروش را داشته باشد، قطعا ارزش اهدا را دارد.

این شمع ممکن است شامل مواردی مانند شلوار جین بوت‌کات باشد که در اثر پوشیدن سبیل بیشتری دارند. تا زمانی که دکمه و زیپ کار می کنند، به شخص دیگری کمک خواهند کرد.

3. پرتاب کردن

برخی چیزها وجود دارد که نمی توانید آنها را بفروشید و نباید آنها را اهدا کنید. یعنی اقلامی که سوراخ، لکه دار یا بیش از حد محو شده اند.

همچنین؟ زیر شلواری. لباس زیر دست دوم است نه چیزی که باید وجود داشته باشد

اگر مقدار زیادی لباس برای شما باقی مانده است که به دلیل ارزش احساسی آن نمی توانید از شر آن خلاص شوید، به فکر ساختن یک کاردستی از آن باشید.

یک لحاف تی شرت، یک روکش بالش درست کنید، آن را قاب کنید – امکانات بی پایان است. اما اگر واقعاً مایل به انجام این کار نیستید، واقعاً دلیل خوبی وجود ندارد که به آنها اجازه دهید در گلوله‌های مایع بنشینند.

مثل اندی و اسباب بازی هایش در داستان اسباب بازی، کار درست این است که آنها را رها کنید.

***

کمد خود را تمیز کرده اید و برای خرید آماده اید؟ ترندهای بهار 2021، 9 جفت کفش مورد نیاز و تی شرت های مورد علاقه تیم ما را بررسی کنید.

// کمد خود را مرتب کنید //