آناتومی فرم ثبت نام با قابلیت تبدیل بالا (با مثال!)

نگاهی به عناصر تشکیل دهنده فرم ثبت نام با قابلیت تبدیل بالا ، و چند نمونه فرم ثبت نام شگفت انگیز.

آیا می خواهید لیست ایمیل خود را افزایش دهید؟

اولین (و ساده ترین) قدم برای جذب مشترکین بیشتر ، بهینه سازی فرم ثبت نام ایمیل است. این فرم بیش از یک ضرورت معمول برای جمع آوری آدرس های ایمیل است. این فرصتی است برای ثبت نام در ایمیل های خود آسان و خوب

یک فرم ثبت نام بهینه اصطکاک را در روند ثبت نام کاهش می دهد و می تواند منجر به مشترکان بیشتر شود. از سوی دیگر ، فرم ثبت نام ضعیف مهندسی شده می تواند مانعی برای مشترکین احتمالی جدید باشد و نرخ ثبت نام را کاهش دهد.

در این مقاله ، ما 10 بهترین روش برای ایجاد یک فرم ثبت نام موفق ایمیل و توضیح چند نمونه فرم ثبت نام شگفت انگیز را توضیح می دهیم.

10 عنصر فرم ثبت نام موفق (همراه با مثال)

1. با اهداف شروع کنید

شما نمی توانید یک استراتژی موفق برای هر چیزی (از جمله فرم ثبت نام خود) بدون وضوح در مورد اهداف نهایی خود ایجاد کنید.

چرا می خواهید آدرس های ایمیل را جمع آوری کرده و لیست ایمیل خود را افزایش دهید؟ سازمان بهداشت جهانی آیا می خواهید به لیست خود جذب کنید؟ چرا می خواهید آنها بپیوندند؟ امیدوارید از پیوستن به لیست ایمیل شما چه نتیجه ای بگیرند؟

پاسخ به این س questionsالات به شما کمک می کند تا فرم ثبت نامی را طراحی کنید که مشترکان مناسب را جذب کرده و آنها را برای مشارکت آماده کند. در جنبه عملی ، دانستن اهداف شما راهنمایی می کند که کدام قسمت ها را از مشترکین می خواهید پر کنند و پیام هایی که برای فرم خود استفاده می کنید.

مثلا، یا، یک آژانس دیجیتال ، شامل یک فرم ثبت نام به طور برجسته در وب سایت خود است. هدف آنها از طریق فرم ثبت نام این است که مشتریان بالقوه پرداخت کننده را جذب کنند ، نه فقط مشترکین. برای این منظور ، آنها…

  • شکل آنها را تا آنجا که ممکن است بدون اصطکاک قرار دهید تا به تبدیل ها آسیب نرساند
  • شامل فیلدی شود که در مورد پروژه مشترک درخواست می کند تا نشان دهد که نوع شخص مشترک باید به همکاری با این آژانس علاقه مند باشد
  • کپی را اضافه کنید که به احتمال یک رابطه مداوم اشاره می کند (“بیایید شروع کنیم!”)

فرم ثبت نام از نمایندگی Nebo

برای مثال متفاوت ، بیایید نگاه کنیم فرم ثبت نام ایمیل Zendeskبه Zendesk یک نسخه ی نمایشی رایگان در ازای ثبت نام در لیست ایمیل خود ارائه می دهد. این به احتمال زیاد به این معنی است که هدف آنها پرورش مشترکین جدید از طریق ایمیل است تا در نهایت آنها را به مشتریان پولی تبدیل کند (به جای اینکه از آنها بخواهیم بلافاصله مشتری پرداخت کنند ، مانند nebo).

برای حمایت از این هدف ، زندسک…

  • از نظر استراتژیک یک نسخه ی نمایشی را به عنوان ایمیل خود ارائه می دهد تا اطمینان حاصل شود که مشترکین جدید حداقل تا حدودی به محصول پولی علاقه مند هستند
  • اصطکاک را با یک فرم ساده سه زمینه ای کاهش می دهد
  • به طور خاص از “ایمیل کاری” مشترک درخواست می کند تا اطمینان حاصل کند که هنگام تصمیم گیری در مورد خرید نرم افزار ، ایمیل های آنها به مشترک در محل کار می رسد

نمونه فرم ثبت نام از Zendesk

2. طراحی که مهم است

فرم ثبت نام ایمیل شما یک نقطه تماس کلیدی با افراد جدید در نام تجاری شما است. بنابراین ، مهم است که فرم را مطابق با بقیه مارک های بصری خود طراحی کنید. نشان داده شده است که مارک تجاری ثابت باعث ایجاد اعتماد در مصرف کنندگان و حتی می شود افزایش درآمد تا 33 درصدبه

وقتی نوبت به فرم ثبت نام شما می رسد ، نام تجاری ثابت به معنای انتخاب فونت ، رنگ و سبک طراحی است که با بقیه حضور آنلاین شما مطابقت داشته باشد.

یکی از افرادی که فرم ثبت نام ایمیل خود را با بقیه مارک تجاری خود هماهنگ می کند ، این است مونیک ملتون ، مربی ضد نژادپرستیبه فرم ثبت نام او از امضای رنگهای صورتی روشن ، فونت بدون مزخرف و پیام های خوش بین استفاده می کند:

نمونه فرم ثبت نام از Monique Melton

3. کمتر بیشتر است

درخواست اطلاعات زیاد از مشترکین می تواند جذاب باشد زیرا اطلاعات بیشتر ممکن است به توانایی بهتر بخش بندی یا پرورش مشترکان منجر شود. با این حال ، هنگام جمع آوری اطلاعات در فرم های ثبت نام ایمیل خود ، روش “کمتر بیشتر است” را توصیه می کنیم.

جمع بندی Venture Harbour 2021 در آخرین مطالعات انجام شده در مورد طول فرم مشخص شد که به طور کلی ، فرم های کوتاه تر بهتر از فرم های بلندتر عمل می کنند. با این حال ، آنجا بود مواردی که عکس آن صادق بود در برخی موارد ، فرم های طولانی تر بهتر تبدیل می شوند زیرا زمینه ها سرگرم کننده است. در برخی دیگر ، فرم های طولانی تر منجر به جذب مشترکان بیشتر شد ، احتمالاً به این دلیل که کسانی که به آن پیوستند کسانی بودند که می خواستند به شدت بپیوندند و مایل بودند چندین فیلد را پر کنند.

خط پایین؟ طول فرم شما بستگی به تعداد مشترکین شما دارد. با فرم ثبت نام خود ، طرز فکر “کمتر بیشتر است” را اتخاذ کنید و اگر چندین فیلد را شامل می شوید ، مطمئن شوید که به نفع مشترک است و نه تنها به نفع شما.

به عنوان مثال ، این فرم ثبت نام از وب سایت طرفداران Star Trek Trekland سوالی در مورد مورد علاقه Star Trek مشترک مشترک می افزاید. اگرچه “مورد نیاز” نیست ، این زمینه ای است که مشترکان از پاسخگویی به آن لذت می برند و بنابراین به تجربه مثبت کاربر کمک می کند.

نمونه فرم ثبت نام از Trekland

4- ساده باشید

پیامهای مربوط به فرم ثبت نام خود را تا حد امکان ساده نگه دارید.

آزمایش های بازاریابی آزمایش شد که آیا افزودن نسخه قانع کننده تر به فرم اهدای یک سازمان غیرانتفاعی کمک های مالی را افزایش می دهد یا خیر. اگرچه ممکن است به نظر برسد که اشتراک گذاری بیشتر در مورد مزایا باعث افزایش تبدیل می شود ، اما نتیجه عکس بود. فرم با کپی بیشتر دارای 28٪ بود پایین تر نرخ تبدیل نسبت به فرم اهدا بدون هیچ گونه اقناع قانع کننده.

یکی از سازمانهایی که آن را ساده نگه می دارد ، این است حفاظت از لس آنجلسبه فرم ثبت نام آنها با اطلاعات ضروری در یک پاراگراف کوتاه در بالا ارائه شده است.

نمونه فرم ثبت نام از LA Conservancy

5. تلفن همراه دوستانه

اطمینان حاصل کنید که فرم شما به راحتی در دستگاه تلفن همراه تکمیل می شود. در سال 2020 ، 61 درصد از کل بازدیدهای وب سایت از طریق دستگاه تلفن همراه انجام شده است، بنابراین به احتمال زیاد بسیاری از مشترکین فرم شما را از تلفن هوشمند خود پر می کنند.

یک فرم سازگار با تلفن همراه پاسخگو است و با اندازه صفحه نمایش که در آن خوانده می شود ، سازگار است ، بنابراین مشترک مجبور نیست برای مشاهده همه فیلدها ، بزرگنمایی کرده یا در اطراف آن حرکت کند. برای سهولت کار برای تیم توسعه خود ، یک طرح ساده تک ستونی را انتخاب کنید.

بنیاد LaBelle از یک فرم فرم پاسخگو استفاده می کند که از نسخه دسکتاپ آنها استفاده می کند تا به وضوح در تلفن همراه ارائه شود.

فرم دسکتاپ:

نمونه فرم ثبت نام از Labelle

فرم تلفن همراه:

نمونه فرم ثبت نام تلفن همراه

6. مشوق های خوب

مصرف کنندگان عادت دارند روزانه آدرس ایمیل خود را از سازمان های مختلف بخواهند و ممکن است در ارائه ایمیل خود بدون دلیل موجه باشند. بنابراین ، بسیار مهم است که شما یک انگیزه بزرگ ارائه دهید ، که در غیر این صورت به عنوان یک نامیده می شود آهنربای سربی، در ازای آدرس ایمیل مشترکین.

مشوق های رایج شامل تخفیف ، هدیه رایگان ، بارگیری رایگان (مانند کتاب الکترونیکی) ، مسابقه یا ارتقاء محتوا است.

به عنوان مثال ، وب سایت تجارت الکترونیک گل FarmGirl برای مشارکت در لیست آنها 10 discount تخفیف ارائه می دهد:

نمونه فرم ثبت نام از FarmGirl

7. پاک کردن کشویی یا چند گزینه ای

زمینه های کشویی یا گزینه های چند گزینه ای راهی برای جمع آوری اطلاعات بیشتر از مشترکین ارائه می دهند در حالی که پاسخ آنها را تا حد ممکن آسان می کند.

همچنین ، ارائه گزینه های چند گزینه ای به این معنی است که شما کنترل می کنید که مشترکین چه اطلاعاتی را وارد می کنند ، که به شما این امکان را می دهد تا آنها را بر اساس مقوله های از پیش تعیین شده تقسیم بندی کنید.

مثلا، مدلهای نقش این را به خوبی در فرم ثبت نام ایمیل خود انجام می دهد. آنها شامل گزینه های چند گزینه ای برای مشترکین برای انتخاب محدوده سنی فرزند خود هستند. پس از آن مدل های نقش می توانند به راحتی مشترک را در یک محدوده سنی خاص تقسیم بندی کرده و با ایمیل هایی که بیشترین سود را برای آن محدوده سنی دارند ، آنها را هدف قرار دهند.

نمونه فرم ثبت نام از Role Models

8. ارسال دکمه ها

دکمه ارسال آخرین مرحله در فرآیند تبدیل است. این یک فرصت عالی برای ایجاد ثبت نام در لیست شما سرگرم کننده ، نام تجاری یا فوری است-هر چیزی به جز احساس پر کردن یک فرم خسته کننده.

بنابراین ، توصیه نمی کنیم از متن “ارسال” در دکمه ارسال خود استفاده کنید. در عوض ، این مرحله نهایی تبدیل را با چیزی که برای مشترک جذاب است و آنها را از تکمیل مراحل ثبت نام هیجان زده می کند ، بهینه کنید.

به عنوان مثال ، در این فرم فرم ثبت نام ، شرکت کپی نویسی لعنت بنویس دارای ویژگی متن دکمه ای است که روی آن نوشته شده است “آن را روشن کنید!” برای ایجاد احساس هیجان برای ثبت نام در لیست ایمیل او:

نمونه فرم ثبت نام از Damn Write

9. شرکت دوگانه

آ دوبار شرکت کردن زمانی است که از مشترکین می خواهید آدرس ایمیل خود را قبل از افزودن رسمی آنها به لیست خود تأیید کنند.

گنجاندن انتخاب مجدد پس از عضویت شخصی از طریق فرم شما ، امکان دریافت آدرس های ایمیل اسپم در لیست شما را کاهش می دهد و بعداً نرخ تعامل شما را افزایش می دهد. مرحله اضافی تأیید آدرس ایمیل آنها به این معنی است که فقط افرادی که واقعاً می خواهند در لیست شما باشند در لیست شما قرار می گیرند.

معمولاً پس از فرم ثبت نام ، انتخاب مجدد از طریق ایمیل انجام می شود. برای مثال، Shopify این ایمیل دوگانه را ارسال می کند:

نمونه فرم ثبت نام از Shopify

10. پیدا کردن آن آسان است

اطمینان حاصل کنید که فرم ثبت نام شما در وب سایت شما آسان است. به جای پنهان کردن فرم ثبت نام خود در پاورقی ، توصیه می کنیم فرم ثبت نام خود را در مکان برجسته تری قرار دهید ، مانند…

  • در سرصفحه وب سایت شما
  • در ناوبری وب سایت شما
  • به عنوان یک پنجره بازشو
  • در بخش قابل توجهی در وسط صفحه وب

به عنوان مثال ، پادکست مجری روشن فکر شامل فرم آنها در یک بخش بزرگ مستقل در صفحه پادکست آنها می شود که بعید است آن را از دست بدهید:

نمونه فرم ثبت نام از Enlightened Executive

بسته شدن

رشد لیست ایمیل شما بستگی به قدرت استراتژی ثبت نام ایمیل شما دارد که شامل فرم ثبت نام شما می شود.

برای ایجاد یک فرم ثبت نام برنده که باعث تبدیل و جذب مشترکین جذاب شود ، با بهینه سازی این 10 عنصر شروع کنید.

هنگامی که آماده ایجاد فرم ثبت نام ایمیل سفارشی خود هستید ، سازنده فرم ثبت نام بدون درز ما را امتحان کنید.