آموزش 5 روش تقویت و افزایش طول کابل HDMI در خانه – انزل وب

کابل HDMI ورژن 2 برند CABOS منتقل کننده تصاویر 4K هستند که کیفیت شان چهار برابر تصاویر 1080p Full HD است.در حال حاضر روز به روز صنعت نمایشگرهای تلوزیون در حال حرکت به سوی تصاویر واقعی تر هستند و به طور اجتناب ناپذیری حرکت به سمت کیفیت 4K دارند چون نیاز به پهنای باند بیشتر و سرعت انتقال دیتای بالاتر دارند. HDMI نوع A یا استاندارد : این کانکتور تحت عنوان ورژن 1.0 عرضه شد که 19 پین دار د و هر دو سیگنال ویدیویی و صوتی را منتقل می کند. یک شارژر از هر کیت می تواند به عنوان منبع تغذیه چنین آداپتور عمل کند. در ابتدا باید کپچر کارت را با استفاده از پورت USB به لپ تاپ متصل کنید و سپس ورودی hdmi را به آن وارد کنید. کپچر کارت ها در واقع تبدیل هایی هستند که با استفاده از آنها می توانید کابل ورودی hdmi را به دستگاهی که توانایی پذیرش آن را ندارد( همچون لپ تاپ) متصل کنید. بعضی از دستگاه ها پورت HDMI ندارند و اگر بخواهیم به آنها متصل شویم باید از یک مبدل HDMI استفاده کنیم.

دستگاه های بلوری و یا کنسول های بازی و یا بعضی از سیستم های صوتی از این صدا پشتیبانی می کنند. البته به جز تلویزیون می توانید از مانیتور های معمول که برای کامپیوتر نیز استفاده می شوند استفاده کنید. نکته دوم اینکه برای کیفیت تصاویر بالا باید کپچر کارت با cable hdmi 8m کیفیتی تهیه کنید. طبق آنچه که گفته شد، به رغم اینکه هم اکنون HDMI بالاترین پهنای باند را دارد و از نظر فنی نیز برتری دارد، اما DP از نظر تنوع استفاده یک پادشاه بلامنازع است و هنوز استاندارد طلایی برای بسیاری از گیمرها باقی مانده است. قبل از اینکه به پیشنهادهای خرید برسیم باید به این نکته توجه کنید که صرفا به این دلیل که تلویزیون جدیدی خریدهاید نباید کابل اچدیامآی جدیدی هم تهیه کنید. کاربران با استفاده از نرم افزار های خود سونی می توانند ps4 خود را با استفاده از اتصال اینترنت به لپ تاپ متصل کنند. همچنین کنسول های بازی شرکت مایکروسافت Xbox360 و همچنین کنسول محبوب سونی PlayStation3 دارای درگاه HDMI می باشد.

همچنین این کابل از رزولوشن 2160P و فرمت 3D و FULL HD پشتیبانی می کند . کابل 20 متری HDMI کی نت پلاس از ورژن 2 اچ دی ام آی پشتیبانی می کند . کابل 20 متری اچ دی ام آی K-NET PLUS دارای کانکتور با پوشش طلای 24 عیار ( Gold Plated ) می باشد . گارانتی ۳۶ ماهه البرز ضمانتی خوب برای کیفیت کابل K-net HDMI Pro Flat 1.8m می باشد. سلام بیخشید برای گرافیک zotac 95000 gt و مانیتور fhd چه کابلی خوبه به نظر شما ? مهم ترین ویژگی آن، قابلیت اتصال چند مانیتور به کابل دیسپلی پورت است، که باعث میشود فرمت عالی برای طراحان گرافیک، برنامه نویسان و هر کسی که در تمام طول روز سر و کارش با رایانه است، داشته باشد. از مهمترین ویژگی های کابل های HDMI کینتپلاس میتوان به امکان اتقال تصویر با وضوح بیشتر از ۱۰۸۰P، پشتیبانی از رزولوشن ۲۱۶۰P، پشتیبانی از فرمت ۳D و ۴K آن اشاره کرد.

وظیفه آن تبدیل MHL به فرمت قابل فهم برای تلویزیون است. برای شروع ساخت افزایش دهنده طول کابل HDMI می توانید افزونه های HDMI را متصل کنید. بسیار افراد اما ترجیح می دهند ps4 خود را به لپ تاپ متصل کنند تا آزادی عمل بیشتری برای محل بازی داشته باشند. تلویزیونهایی که از فناوری HDR پشتیبانی میکنند طیف رنگ بسیار وسیعتری در مقایسه با تلویزیونهای معمولی دارند و انتقال تصاویر HDR نیاز به پهنای باند بسیار زیادی دارد. اگر از مواد گران تر و طراحی بهتر با هادی 24 AWG یا 0.205 میلی متر مربع استفاده می کنید ، طول کابل برای کارآمدترین انتقال سیگنال می تواند برابر 12-15 متر باشد. اما استفاده مداوم از اینترنت آن هم در ایران که اینترنت ها حجمی و گران قیمت هستند و از طرفی سرعتی در سطح سریع ترین حلزون ها دارند، افراد بسیاری را به استفاده از راه های جایگزین انداخته است تا بتوانند به راحتی و بدون استفاده از اینترنت، پی اس فور خود را به لپ تاپ متصل کنند. با این کابل ها طولی از 10 تا 30 متر (نزدیک به 100 فوت) می توانید داشته باشید. اما کابل acer اورجینال با 20 متر طول از پهنای باند متفاوتی پشتیبانی میکند و به عنوان مثال هیچکدام از نسخههای فعلی HDMI قادر به انتقال اطلاعات تصویر در رزولوشن 4K به صورت واقعی نیستند.

برای کسانی که هر گونه نگرانی در مورد دقیقا کجا و همچنین راهنمایی در مورد چگونگی استفاده از کابل hdmi کامپیوتر ، شما احتمالا می توانید با ما در صفحه وب تماس بگیرید.